Faydalı məlumatlar

Dərini ağartmaq üçün qatıq maskası

Dərini ağartmaq üçün qatıq maskası

Dərini ağartmaq üçün qatıq maskası Qatıq,  ağartma  və  canlandırma  xüsusiyyətinə  malikdir.  İstəsəniz  üzünüzdə istəsəniz dərinizin hər hansı bölgəsində qaralma olan bölgələrə qatıq maskası tətbiq edə bilərsiniz. Yatmadan əvvəl 15 dəqiqə boyunca tünd halqaların üzərinə incə bir  təbəqə halında tətbiq edin.  İstədiyiniz  nəticəni  alana qədər hər gün təkrar edə bilərsiniz.

Qatıq suyunun faydası

Qatıq suyunun faydası

Qatığın suyunun süzülməsi və ya gözlətmə vaxtı yaranan yaşıla bənzər suyun atılması vitamin B2 (riboflavin) itkisinə səbəb olur. Riboflavin insan orqanizmi üçün əhəmiyyətli funksiyaları olan vitamindir. Bu səbəbdən çörək mayalandırma, biskvit, tort və şorba kimi yeməklərin hazırlanması zamanı istifadə edilməsi sağlamlıq baxımından faydalıdır.

 

Dəri ləkələrini aradan götürmək üçün qatıq maskası

Dəri ləkələrini aradan götürmək üçün qatıq maskası

Dərinizdə günəş ya da doğum ləkələrimi var? Bir yemək qaşığı qatıq və bir çay qaşığı limon suyunu qarışdırıb ləkələrin üzərinə tətbiq edin və 15 dəqiqə sonra soyuq suyla  durulayın.  İstədiyiniz  nəticəni  alana   qədər  hər  gün təkrar  edə bilərsiniz.

Dəriyə canlılıq vermək üçün qatıq maskası

Dəriyə canlılıq vermək üçün qatıq maskası

Dəriniz  yorğun  və  solğun  görünür?  Makiyaj  etmədən  canlı  görünmək istəyirsinizsə, zeytunyağlı  qatıq  maskasını  yoxlayın.  Zeytunyağı  tərkibindəki  E vitamini dərinin qidalanmasını təmin edəcək. Bir yemək qaşığı qatıq və bir çayqaşığı  zeytunyağını  qarışdırıb  dərinizə tətbiq edin və 15 dəqiqə sonra soyuq suyla durulayın. İstədiyiniz nəticəni alana qədər hər gün təkrar edə bilərsiniz.

 

Uşaqlar günlük nə qədər süd içməlidir?

Uşaqlar günlük nə qədər süd içməlidir?

Valideynlərin həkimlərdən ən çox soruşduğu "Uşaqlarıma nə qədər süd verməliyəm" sualı, "Gündə iki stəkan" olaraq cavablandırılıb. Kanadadakı "St. Michael" Xəstəxanasından Dr. Konatanh Maquire və qrupu, inək südündəki D vitamini və dəmirin təsirini 2-5 yaşlı 1300-dən çox uşağın iştirakı ilə araşdırıb. Valideynlər ümumiyyətlə uşaqlarının nə qədər süd içdiyini bildirsə də elm adamları, uşaqların qan təhlilindən D vitamini və dəmir səviyyəsini təyin edib. Maquire gündə 2 stəkan südün uşaqların kafi nisbətdə D vitamini almasını və dəmir ehtiyatlarının normal səviyyədə qalmasını təmin etdiyini görüb. Elm adamları, gündə 2 stəkandan çox süd içən uşaqlarda D vitamini nisbətinin yüksəldiyini, lakin dəmir ehtiyyatlarının azaldığını müəyyən edib.

Dərinizi möhkəmləndirmək üçün qatıq maskası

Dərinizi möhkəmləndirmək üçün qatıq maskası

Dərinizin daha dartılmasını görünməsini istəyirsinizsə, banan, bal və qatıqdan yaranan maska ehtiyacınızı qarşılayacaq! Yarım bananı çəngəllə əzib bir yemək qaşığı  qatıq və bir  çay qaşığı  balla qarışdırıb üzünüzə və boynunuza çəkin.  15dəqiqə sonra soyuq suyla durulayın. İstədiyiniz nəticəni alana qədər hər gün təkrar edə bilərsiniz.

Ölü hüceyrələri təmizləmək üçün qatıq maskası

Ölü hüceyrələri təmizləmək üçün qatıq maskası

Ölü dəri hüceyrələrindən xilas olmaq üçün, xiyar və qatıq ilə bir maska hazırlaya bilərsiniz. Xiyarı rəndələyin və bir qab içərisində qatıq ilə qarışdırın. Təxmini olaraq 15 dəqiqə gözlədikdən sonra dərinizi yuyun.

Qatıqla arıqlamaq

Qatıqla arıqlamaq

Kartoflu brokoli salatını qatıqla qəbul etdikdə arıqlama daha effektiv olur.

Diyetdəki qadınlarımızın diqqətini çəkə biləcək olan diyet salat təriflərimizdən kartoflu brokoli satası ilə sağlam qida qəbul edərkən zəifləyə bilməniz mümkün. Vəsaitlərinin böyük bir əksəriyyəti yarı qaynadılmış, qida dəyəri və faydası yüksək qışlıq tərəvəzlərdən yaranan bu salat ilə, sərin qış aylarında sağlam bir qidalanma diyeti tətbiq edə bilərsiniz. 

Yoqurtun faydası

Yoqurtun faydası

Yoqurt kalium, fosfor, riboflavin, yod, sink və B12 vitamini baxımından zəngindir. Eyni zamanda yağda əriyən vitaminlər, görmə funksiyalarına qatqısı olan A vitamini və immunitet sistemini gücləndirən E vitamini ifraz edir.

Səhər yeməyinin faydası

Səhər yeməyinin faydası

Səhərlər yemək yeyərkən doyurucu qidalardan istifadə etmək lazımdır. Səhər yeməyi üçün ağ pendir və kəpəkli çörəklə hazırlanan sendviçlər daha münasibdir. 2 dilim çörək və azyağlı holland pendiri ilə hazırlanan tost, şəkərsiz qarğıdalı dənələri və tam yağlı olmayan süd, qaynadılmış yumurta və bir neçə ədəd zeytunla 2 dilim kəpəkli çörək də faydalıdır. Xüsusilə, uşaqların səhər yeməyi zamanı süd, qatıq, pendir və yumurtaya daha çox üstünlük verin. İçmək üçün isə bitki mənşəli çaylar, təzə çəkilmiş meyvə şirələrindən istifadə edin.

Xarici ölkələrdə isə səhər yeməyi daha dəbdəbəli olur.